Samo Durica

srijeda, 20.01.2016.

IzazovI

razmišljajući što mi je u životu bio najveći izazov, u prvi mah mi se činilo sasvim lako odlučiti, no, onda, ipak, i nije baš tako.
natjeralo me to, tako, na razmišljanje o samoj sebi.
meni je, u životu, zapravo, mnogo toga bio veliki izazov.
primjerice, kada su me roditelji već na početku osnovnog školovanja upisali u glazbenu školu, u koju sam morala putovati sama autobus i tramvajem, pa, vrlo brzo, potom, i u kvalitetniju, ali i zahtjevniju osnovnu školu u grad.
bio je to ogromni izazov za malo dijete.
otrgnuta iz svoje poznate bliske sredine i presađena u neku sasvim novu i nepoznatu, snalazila sam se sama, kako sam znala i mogla.
isto tako, izazov je bio odabrati zanimanje kojim ću se baviti ostatkom svoga života.
zvuči banalno, ali veliki je izazaov s nepunih petnaest godina, kada upisuješ srednju školu, a onda sa osamnaest, kada biraš fakultet, i svjestan si kako će ta odluka utjecati na čitav tvoj život.
potrebno je mnogo hrabrosti, ali i poznavanja samog sebe za donošenje takve neke odluke.
nakon diplome, bilo je potrebno suočiti se s novim izazovom, prilikom traženja posla u struci.
kada odabereš zanimanje s kojim i nemaš baš široku paletu zaposlenja, suočen si nositi se s mnogim izazovima.
ali i pronalazak namještenja već nosi sa sobom nove, jer, kao friški radnik, obično radiš po zamjenama, što nosi sa sobom konstantno mijenjanje radnog mjesta i ljudi s kojima radiš.
kao i obavljanje posla, samo po sebi je svojevrstan izazov, jer, tek kada počneš raditi, suočavaš se sam sa sobom i svime onime za što jesi ili nisi sposoban.
kada su mi doktori rekli kako ćemo, zbog nekih težih zdravstvenih komplikacija, jako teško začeti dijete, bio je to za mene samu jako veliki izazov, suočiti se s time, ali i odlučiti kako i što dalje.
tako se bar činilo u tom trenutku.
no, puno je veći izazov je bio kada je dijete, ipak došlo.
i sama dimenzija supruge, za mene je bio svojevrstan osobni izazov.
život u dvoje, pa onda i u troje nosi mnogo toga sa sobom, tako da se izazovi redaju jedan na drugoga.
ali, sve to, uz dobru volju, želju, puno ljubavi i pozitivne energije čovjek nekako sam posloži na svoje mjesto.
tako da se meni čini kako je sve izazov. sve što je novo i nepoznato. ono s čime se po prvi puta moraš suočiti.
sam život je jedan veliki izazov.
živjeti ga onako kako znaš i umiješ sam, a da si pri tom zadovoljan sam sa sobom i ljudima oko sebe, veliki je izazov.
posložiti ga tako da sve funkcionira, da ne pati niti jedno polje djelovanja koje ti je bitno, a sve manje važno staviti sa strane.
živjeti svoj život, a pri tome biti sretan i zadovoljan, te usrećiti ljude oko sebe jedan je od najvećih izazova.

- 06:13 - Komentari (8) - Isprintaj - #